IT Service Management expert

Další volná místa

Popis práce


  • Deployment of a global POS solution for a new retail customer - a multinational clothing company.
  • The goal will be to set up all \"ITIL\" processes for the subsequent operation and support of IT services - Incident, Problem, Change, Request Fulfillment, Release mgmt 
  • Responsible for customer IT Service Management organization design
  • Design ITMS Processes framework - Incident, Problem, Request, Change, Release
  • Design ITSM interfaces towards customer
  • Should be able to think in both detailed and high-level context of the problem


Nabízíme/Benefity


  • International reliable and successful company.
  • Friendly team, moderne environment.
  • Mobile phone, notebook.
  • 5 weeks of holidays.
  • Meal vouchers.
  • Opencard.
  • Contribution to the pension fund.
  • Courses

Požadované jazyky a jiné znalosti


  • Excellent management, interpersonal, communication, presentation, and organizational skills
  • Ability to work under pressure, be able to provide results on time
  • Self-driven to achieve goals independently as well as work as team player
  • 3+ years\' experience working in a Service Management role and driving process improvement initiatives
  • Experience with retail solutions or DN IT/application support is advantage
  • ITIL v3 higher level of ITIL Certifications


LOKALITA/ MĚSTO


CZECH Praha

Zašlete mi více informací Zpět
Share Button
Kontaktní osoba
Nikola Krajdlová
IT Outsourcing Specialist
krajdlova@timone.cz
+420731990023
Můj E-mail:
Předmět:
Můj telefon:
Můj E-mail: *
KÓD: 1522
Opište kód:
Soubor se CV:
 
Průvodní dopis:

* povinné údaje

Váš E-mail: *
Technologie:
 

* povinné údaje

Prosím zadejte email ve správnem tvaru.

Váš E-mail byl úspěšně odeslán.

Děkujeme za Váš zájem.

Pozor Váš email nebyl odeslán, byl zadán chybný kód

Můj E-mail:*
E-mail známého:*
Pozice:
Níže můžete doplnit průvodní text k pracovní pozici
 

* Povinné údaje