Incident Consultant

Další volná místa

Popis práce


  • Řízení dodávky a nasazení systémů internetového bankovnictví a jeho aktualizací do integračních a produkčních prostředí zákazníka
  • Zajišťování činnosti Incident Managementu, včetně reportingu dodržování SLA a komunikace se zákazníkem
  • Řízení činnosti první a druhé úrovně podpory při řešení vad, incidentů, problémů a změnových požadavků
  • Vedení menších projektových týmů v rámci zákaznických projektů
  • Aktivní účast na řešení problémů, jejich klasifikaci, prioritizaci a hledání vzájemných souvislostí
  • Spolupráce s obchodníkem na realizaci změnových požadavků zákazníků
  • Odpovědnost za sledování a zvyšování zákaznické spokojenosti, příprava a vyhodnocování dotazníků
  • Zajišťování distribuce SW komponent k zákazníkům

Požadované jazyky a jiné znalosti


  • Komunikativnost, odpovědnost a flexibilita – týmový hráč
  • Praxe v oblasti podpory provozu softwarových systémů, ideálně v bankovnictví
  • Silná orientace na potřeby zákazníka a výsledek
  • Schopnost prezentace a jednání u zákazníka
  • Schopnost samostatně navrhovat kroky k naplnění stanovených cílů a provádět je
  • Aktivní znalost anglického jazyka – podmínkou (zahraniční projekty)
  • Znalost ruského jazyka – výhodou
  • Zkušenost se systémem JIRA a Confluence – výhodou

LOKALITA/ MĚSTO


CZECH Praha

Zašlete mi více informací Zpět
Share Button
Kontaktní osoba
Lucie Holubová
Account manager
l.holubova@itresources.cz
+420 720 379 306
 1
Můj E-mail:
Předmět:
Můj telefon:
Můj E-mail: *
KÓD: 2979
Opište kód:
Soubor se CV:
 
Průvodní dopis:

* povinné údaje

Váš E-mail: *
Technologie:
 

* povinné údaje

Prosím zadejte email ve správnem tvaru.

Váš E-mail byl úspěšně odeslán.

Děkujeme za Váš zájem.

Pozor Váš email nebyl odeslán, byl zadán chybný kód

Můj E-mail:*
E-mail známého:*
Pozice:
Níže můžete doplnit průvodní text k pracovní pozici
 

* Povinné údaje